تلويزيون 70 اينچ سامسونگ 70Au7000 سامسونگ Au7000

شما مي توانيد جديدترين اخبار شهر ورامين را در اين وبلاگ مشاهده كنيد

شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

تلويزيون 70 اينچ سامسونگ 70Au7000 سامسونگ Au7000

سامسونگ اين تلويزيون 4K را به پردازشگر تصوير كريستالي مجهز كرده است. پردازشگر قدرتمند تلويزيون سامسونگ 70AU7000 به كمك فناوري 4K UpScaling كيفيت تصاوير را افزايش داده و همه چيز را در حد كيفيت فوركي نمايش ميدهد. تلويزيون كريستال سامسونگ 70AU7000 داراي فناوري PurColor است و با نمايش رنگهاي طبيعي تصاوير واقعي تري را پخش ميكند.

اين تلويزيون به كمك فناوري UHD Dimming و Contrast Enhancer كنتراست تصاوير را بهبود بخشيده و جزييات دقيق تري را نمايش ميدهند. همچنين به كمك تكنولوژي Auto Motion Plus تصاوير اكشن و سريع را صاف و شفاف نمايش ميدهند. تلويزيون 70 اينچ سامسونگ AU7000 داراي سيستم صوتي دو كاناله و توان صوتي 20 وات است.

معرفي و مشخصات تلويزيون سامسونگ مدل Au7000

در اين مقاله ، نگاهي خواهيم داشت به اندازه 70 اينچي اين تلويزيون كه به طور خلاصه 70AU7000 ناميده مي شود. تلويزيون هاي سري 70 اينچي سامسونگ AU7000 از فناوري شفاف براي بهبود كيفيت تصوير خروجي خود با ساختن صفحه استفاده كرده اند كه باعث مي شود تصاوير واقعي تر نمايش داده شوند و كنتراست به شدت افزايش يابد.

در اين صفحه شما قيمت تلويزيون سامسونگ AU7000 سايز ۷۰ اينچ را ميتوانيد مشاهده كنيد. در سايت فروشگاهي پلاتو، مشخصات فني و قيمت تضمين شده اين مدل تلويزيون سامسونگبا گارانتي معتبر جهت يك خريد بهينه و هوشمند براي شما عزيزان ارائه گرديده است.

قابليت تلويزيون هوشمند سامسونگ 70au7000

تلويزيون جديد سامسونگ مدل 70AU7000 مجهز به سيستم عامل تايزن نسخه 6.0 شده است و امكانات هوشمند مختلفي را در اختيار شما قرار ميدهد. تلويزيون هاي اسمارتباعث سهولت در كارها مي شوند و كارها را بهتر انجام مي دهد.

دسترسي به تنظيمات تلويزيون به كمك سيستم عامل تايزن بسيار ساده مي باشد. همچنين داراي رابط كاربري ساده اي مي باشد و كار با آن بسيار راحت است. شما مي توانيد تلويزيون 70 اينچ سامسونگ را از طريق واي فاي به اينترنت متصل كنيد.

حضور اين موتور پردازشگر محتواها را با پيكسل‌هاي دقيق و با رزولوشن بالا و رنگ‌هاي شاداب و فريبنده و زنده به معرض ديد مي‌گذارد. اين تراشه تصاوير را تقويت مي‌كند بدين وسيله محتواهاي غير ۴K نيز تقويت پيدا مي‌كنند و با كيفيتي برابر ۴K نمايش داده مي‌شوند از اين طريق مخاطبين مي‌توانند در هر شرايطي صحنه‌هايي با كيفيت بي‌نظير را مشاهده كنند.

البته بايد به ديگر توانايي‌هاي تراشه كريستال ۴K اشاره كرد كه باعث از بين رفتن ناخالصي‌ها و نويزهاي داخل تصاوير مي‌شود، بدين وسيله صحنه‌ها با خلوص كامل و بدون هيچ بريدگي و ناخالصي و به صورت پيوسته و روان و شفاف ارائه داده مي‌شود. سايز مورد نظر را كه در اين بخش قصد داريم در رابطه با آن صحبت كنيم 65 اينچ مي‌باشد كه به صورت اختصار آن را 65Q70A مي‌نامند. تلويزيون سامسونگ 65Q60A براي اينكه بتواند جنبه‌هاي مختلف تلويزيون از جمله كيفيت صدا و تصوير را تا حد بسيار زيادي بهبود بخشد از يك پردازشگر مجزا استفاده كرده است.

در واقع مي‌توان گفت تلويزيون‌هايي كه مجهز به يك پردازشگر مجزا مي‌باشند نسبت به تلويزيون‌هاي ديگر از كيفيت تصوير و حتي صداي بسيار مطلوب‌تري برخوردار مي‌باشد. اين پردازنده به دليل هوش بسيار قدرتمند خود مي تواند كيفيت قسمت هاي مختلف تلويزيون را به ميزان قابل توجهي افزايش دهد. به عنوان مثال ، براي بهبود كيفيت صداي تلويزيون ، از فناوري Adaptive Sound استفاده مي شود كه مي تواند به طور خودكار محتواي منتقل شده به تلويزيون را تشخيص داده و صداي مربوطه را در تلويزيون پخش كند. اين يك نوع VA است كه اين پنل با زاويه ديد بسيار گسترده در اختيار كاربر قرار مي دهد ، به اين معني كه كاربر مي تواند محصول را بدون آسيب رساندن به وضوح و كيفيت تصوير مشاهده كند.

تلويزيون ال جي 65gx

همچنين به كمك تكنولوژي Adaptive Sound صداها را با توجه به محتواي در حال پخش تنظيم مي كند تا هميشه بهترين كيفيت صدا را تجربه كنيد. تلويزيون كريستال سامسونگ 70AU7000 داراي نور پس زمينه Edge LED است و از پنل VA برخوردار مي باشد. سامسونگ به كمك تكنولوژي UHD Dimming نور پس زمينه صفحه نمايش اين تلويزيون را كنترل مي كند و به كمك تكنولوژي Mega Contrast كنتراست تصوير لازم را ارائه مي دهد.

همچنين سيستم عامل تلويزيون ال جي WebOS است كه طبيعتا تفاوت هايي با تايزن كه سيستم عامل اختصاصي شركت سامسونگ است داشته و امكانات متفاوتي در اختيار كاربر قرار مي دهد. تاخير ورودي بينظير و ريسپانس تايم نسبتا خوب اما نمايشگر اين تلويزيون با اينكه نسبت كنتراست بسيار بالا و ايده‌آلي دارد نميتواند روشنايي رضايت بخشي براي به نمايش گذاشتن ايده‌آل محتواي HDR داشته باشد.

همچنين از طرف ديگه نمايشگر اين تلويزيون قادر به نمايش طيف گسترده رنگ ها هم نيست. همچنين از هيچگونه VRR اي در اين تلويزوين براي تجربه‌ي گيمينگ متفاوت خبري نيست. اين تلويزيون صرفا براي تجربه‌ي گيمينگ خوب هست اما HDR اون متفاوت نيست و يك تلويزيون HDR واقعي محسوب نميشه.

با انتخاب اين گزينه تمامي محتواي داخل گوشي، مانند يك آيينه بر روي تلويزيون نشان داده مي شود. علاوه بر اين، از طريق قابليت Mirror Screen نيز مي توالنيد تلفن خود را به تلويزيون متصل كنيد. اين قابليت امكان انتقال و اشتراك محتواي گوشي را براي شما فراهم كرده است. در نمايشگر سامسونگ با داشتن پل هاي ارتباطي زياد به راحتي مي توانيد به دنياي بيرون از تلويزيون راه پيدا كنيد و وصل شويد.

تلويزيون سامسونگ 70AU7000 داراي2 پايه ي شاخه اياست كه روي انواع سطح به طور مستحكم مي ايستد و نماي زيبايي را به خانه هاي شما مي دهد. كاربران در صورت تغيير دكوراسيون و يا تنوع در چيدمان خانه هاي خود مي توانند با خريد دو پايه ي ديواري آن را به ديوار متصل كنند و حس سينما را به خانه هاي خود منتقل كنند.

اين زمان ورودي در حالت “Game” به طرز فوق‌العاده اي پايين هست و تنها در حالت هاي غير گيم كمي تاخير ورودي بالاتري رو شاهد هستيم كه فرقي چنداني هم با حالت Motion Interpolation فعال ندارد. براي داشتن كم ترين تاخير ورودي وقتي كه از يك PC استفاده ميكنيد بايد ورودي ليبل PC خورده باشه و همچنان در حالت “Game” باشيد.

همچنين اين تلويزيون قابليت كاهش تاخير ورودي خودكار رو هم داره يعني ALLM كه به صورت خودكار تاخير ورودي هاي گيم مانند كنسول ها و سيستم هارو ميشناسه و كاهش ميده. براي فعال كردن اين قابليت حالت “Game” بايد بر روي ‘Auto’ باشد و تنضيم Anynet+ (HDMI-CEC) هم بايد روشن و فعال باشد. به سبب ريسپانس تايم نسبتا پايين نمايشگر، تايك و لگ ناشي از ريسپانس تايم بالا رو اينجا شاهد نيستيم و محتواي با فريم ريت پايين روون و بدون هيچگونه تيك و لگ ناشي از ريپانس تايم و عدم تطابق سرعت قراردهي فريم ها و بروزرساني پيكسل ها شاهد نيستيم.

ديدن محتواي دانلود شده بر روي نمايشگر بزرگ 70 اينچ بسيار لذت بخش مي باشد. تلويزيون كريستالي سامسونگ AU7000 از كيفيت تصوير 4K HDR برخوردار ميباشد. تلويزيون UHD سامسونگ AU7000 سايز 55 اينچ با مجهز يودن به فناوري هاي مخالف در زمينه بهبود كيفيت تصوير باعث ميشود تا از تماشاي محتواي مورد علاقه خود در اين تلويزيون لذت كافي را ببريد.

تلويزيون 4K سامسونگ AU7000 با برخورداري از وضوح تصوير 3840×2160 پيكسل، كيفيت تصويري چهار برابر بهتر از تلويزيون هاي Full HD با رزولوشن تصوير 1920×1080 را در اختيار شما قرار ميدهد. به اين ترتيب تصاوير فراتر از كيفيت معمولي و كاملا واضح و شفاف از صفحه نمايش Crystal تلويزيون پخش خواهد شد.

در دنياي معاصر تلويزيون صرفا فقط جنبه ديدن و مشاهده را ندارد و قابليت هاي بخصوص و ويژه اي را در خود جاي داده است و در طراحي و ساخت آن قابليت هاي جذابي به كار رفته است كه يكي از اين قابليت ها سيستم عامل است و خيلي با تلويزيون سازگاز بوده و پركاربرد عمل مي كند. كه نسبت به اندرويد و ios زياد شناخته شده نيست ولي كارايي فوق العاده اي را در اختيار مصرف كننده مي گذارد.

تلويزيوني كه داراي سيستم عامل نباشد نمي تواند كارايي منحصر بفردي داشته باشد بنابر اين نيازمند يك سيستم عامل قوي و پيشرفته است كه بتواند مثل كامپيوتر و گوشي موبايل قابليت نصب نرم افزار بر روي خود را داشته داشته و به خوبي كار كند. البته بايد به فناوري PURCOLOR در تلويزيون 2021 سامسونگ سري 7 اشاره كرد كه به نمايش 100% رنگ ها كمك ميكند. تلويزيون 2021 سامسونگ AU7000 سايز 70 اينچ از فناوري جديدي با نام Motion Xcelerator پشتيباني ميكند.

امروزه با پيشرفت تكنولوژي كيفيت تصوير نمايشگرها به گونه اي است كه با نگاه كردن به فيلم و يا برنامه ها حس واقعي بودن در آن واقعه را احساس مي كنيد. شركت معتبر سامسونگ با توليد تلويزيون هاي خود از اين اصل خيلي استقبال مي كند و آن ها را با نهايت كيفيت تصوير به بازار ارائه مي دهد.

تلويزيون AU7000 دارايكيفيت تصوير 4K با نمايشگر كريستالي بارزولوشن 3840×2160 پيكسل مي باشد كه با نگاه كردن به صفحه نمايش اين نمايشگر شما تصويري با كيفيت بالا و وضوح زياد مي بينند به طوري كه صحنه هاي نشان داده شده فوق واقعي مي باشند. اين محصول داراي كنتراست بالايي مي باشد كه نمايش رنگ هاي سفيد و سياه را در نهايت رنگ هاي خود با كيفيت زياد به نمايش مي گذارد به طوري كه رنگ سياه را تيره تر با نشان دادن كوچك ترين جزئيات و رنگ سفيد را در نهايت روشني بر روي صفحه نمايش نشان مي دهد.

تلويزيون فوركي سامسونگ AU7000 سري 7 از لحاظ كيفيت صدا نيز مي توان گفت كه صداي مطلوب دارد و تا حدي مي تواند پاسخگوي نياز شما باشد.تلويزيون سامسونگ AU7000 داراي سيستم صوتي 2 كاناله 20 واتي است كه كه صداي واضح و فراگيري را ارائه مي دهند. همچنين اين تلويزيون داراي قابليت Q Symphony است كه به شما امكان مي دهد در صورت وصل كردن سيستم صوتي به اين تلويزيون بتوانيد از صداي خود تلويزيون نيز استفاده كنيد و با صداي بسيار فراگير و هماهنگ به تماشاي برنامه ها و فيلم هاي مورد علاقه خود بپردازيد.

تلويزيون 2021 سامسونگ AU7000 جزو تلويزيون هاي جديد و ارزان قيمت بازار است. اين تلويزيون به تازگي معرفي شده است و مشخصات آن ممكن است بروز رساني شود. فروشگاه دوزين كالا با شرايط ارسال سريع‌ و پرداخت در محل، لذت خريدي متفاوت را براي شما فراهم مي كند. اتصال كامپيوتر به تلويزيون از طريق Remote Access براي سيستم عامل ويندوز 10 و بالاتر امكان پذير است.

سيستم صوتي استفاده شده در اين تلويزيون دو كاناله مي‌باشد و همچنين دو عدد بلندگوي استفاده شده در اين مدل هر كدام مي‌توانند توان صوتي ۱۰ وات را در خروجي توليد نمايند كه مجموعاً توان صوتي ۲۰ وات را خواهيم داشت. تلويزيون سامسونگ 65AU7100 داراي ضخامت كم و حاشيه نازك است كه توجه كاربران زيادي را به خود جلب كرده است.

حاشيه باريك اين تلويزيون از حواس پرتي شما هنگام تماشاي محتواي مورد نظرتان جلوگيري مي‌كند همچنين به علت ضخامت كمان بسيار براي نصب روي ديوار مناسب است و دكوراسيون خاصي را به منزل شما مي‌دهد. در صورت تمايل با نصب پايه‌ها در دو طرف تلويزيون مي‌توانيد به راحتي تلويزيون را روي ميز قرار دهيد و از تماشاي برنامه يا فيلم مورد علاقه خود لذت ببريد. عملكرد موشن تلويزيون Au7000 با ارفاق متوسط محسوب ميشه و نميشه روي اون حساب ويژه باز كرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.