به دنبال تهيه و خريد ست كامل لباس تراكتور سازي هستم. از چه سايتي مي توانم اين ست ها را خريداري كنم؟

شما مي توانيد جديدترين اخبار شهر ورامين را در اين وبلاگ مشاهده كنيد

پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

به دنبال تهيه و خريد ست كامل لباس تراكتور سازي هستم. از چه سايتي مي توانم اين ست ها را خريداري كنم؟

در چند سال اخير در كنار دو تيم استقلال و پرسپوليس تيم ديگري به نام تراكتور سازي تبريز به يكي از تيم هاي پر طرفدار و البته مدعي قهرماني در ليگ برتر تبديل شد. راه يافتن تراكتور سازي به مسابقات آسيايي و هيجان هواداران پرشور تبريزي موجب شده است تا اين تيم در آسيا زبانزد شود.

لباس تراكتور سازي تبريز با زمينه قرمز بيشتر شبيه به لباس هاي پرسپوليس است اما طرح روي آن و اسپانسر تبليغ كننده متفاوت خواهد بود. طرفدارن پر و پا قرص اين تيم تبريزي علاقه زيادي به تهيه ست كامل لباس هاي تراكتور سازي دارند از اين رو به دنبال لباس اين تيم با بيشترين ميزان كيفيت هستند. در ادامه با ما همراه باشيد تا به طور كامل تر به اين مسئله بپردازيم.

معرفي لباس جديد تراكتور سازي

يكي از نقاط قوت لباس تراكتور سازي، سادگي در عين شيك بودن آن است. لباس اول اين تيم داراي رنگ پايه قرمز با طراحي هاي سفيد رنگ است كه تركيب بسيار جذابي را به وجود آورده است. البته اگر اين تيم به عنوان مهمان با تيمي ديگر با همين رنگ لباس روبرو شود، به اجبار از لباس دوم خود استفاده خواهد كرد.

 

لباس دوم تراكتور سازي داراي رنگ پايه سفيد با طرح هاي قرمز رنگ است يعني دقيقا مخالف با لباس اول اين تيم. تمامي سايز هاي متناسب با كودك دو ساله تا بزرگترين سايز ممكن از لباس هاي تراكتور سازي موجود و قابل سفارش هستند.

قيمت ست كامل لباس هاي تراكتورسازي

طبيعي است كه اگر در خريد هر محصولي قيمت آن براي شما مهم باشد اما فراموش نكنيد كه قيمت متناسب با كيفيت خواهد بود. بر اين اساس اگر مي خواهيد هزينه كمتري صرف كنيد، مي توانيد لباس هاي با جنس معمولي را سفارش دهيد اما اگر در عوض كيفيت لباس برايتان مهم است، مي توانيد با پرداخت هزينه بيشتر جنس اورجينال محصول را خريداري نماييد.

تنوع لباس هاي تراكتور سازي

مزيت خريد لباس هاي تراكتور سازي اين است كه به اندازه كافي تنوع دارد. يعني اگر شما بخواهيد ست كامل از لباس اين تيم را شامل تيشرت، شورت و جوراب تهيه كنيد، انواع مختلفي جنس به شما پيشنهاد مي شود.

در مقابل خريد لباس هاي با قيمت مناسب، لباس هاي ست، ست كامل، جوراب، شورت، تيشرت، لباس هاي اورجينال و جديد ترين لباس هاي اين تيم نيز موجود و قابل خريداري هستند.

سفارش لباس با نام و شماره مورد علاقه

سفارش لباس با نام و شماره دلخواه به دو صورت انجام مي شود؛ در روش اول لباس تمامي بازيكنان تراكتور سازي با شماره ويژه آن ها در فروشگاه موجود است و تنها با ثبت سفارش مي توانيد آن ها خريداري نماييد.

در مقابل گاهي هوادار دوست دارد كه لباس تراكتور سازي را با حك نام خود بر روي آن داشته باشد. اگر از اين دسته هوارداران هستيد بايد بگوييم كه نگران نباشيد! چرا كه فروشگاه اينترنتي برادران اسپرت اين امكان را فراهم كرده كه با مناسب ترين هزينه نام و شماره مورد علاقه  شما  را بر روي پيراهن تراكتورسازي چاپ نمايد.

نحوه سفارش و خريد اينترنتي ست كامل لباس هاي تراكتور سازي

ساده ترين و بهترين روش براي خريد ست كامل لباس تراكتورسازي ارزان به صورت جداگانه و يا ست، خريد از فروشگاه اينترنتي برادران اسپرت است. مزاياي خريد از طريق اين فروشگاه عبارتند از:

  • كيفيت بالاي محصولات با ضمانت اصل بودن كالا
  • پشتيباني تمام وقت از سفارشات مشتريان
  • قيمت مناسب انواع كالا
  • ارسال رايگان محصولات در كمترين زمان ممكن
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.