انفجار مرگبار خانه‌اي در تهرانپارس

شما مي توانيد جديدترين اخبار شهر ورامين را در اين وبلاگ مشاهده كنيد

پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

انفجار مرگبار خانه‌اي در تهرانپارس

از صحبت با شهرداري تهران ، آتش سوزي و انفجار ساختمان مسكوني در سرويس مرگبار ايمني به تهرانپارس گفت. مجله رز در مصاحبه اي ، سيد جلال ملكي گفت: “اين ساعت 10:29 دقيقه 125 صبح در انفجار يك ساختمان مسكوني با ثبات بيشتر در كنار نيروهاي آتش نشاني ، تهرانپارس را صحنه تصادف قرار مي …

انفجار مرگبار خانه‌اي در تهرانپارس https://rosemag.ir/2021/04/16/انفجار-مرگبار-خانه‌اي-در-تهرانپارس/ مجله رز Fri, 16 Apr 2021 17:46:11 0000 مجله حوادث https://rosemag.ir/2021/04/16/انفجار-مرگبار-خانه‌اي-در-تهرانپارس/ از صحبت با شهرداري تهران ، آتش سوزي و انفجار ساختمان مسكوني در سرويس مرگبار ايمني به تهرانپارس گفت. مجله رز در مصاحبه اي ، سيد جلال ملكي گفت: “اين ساعت 10:29 دقيقه 125 صبح در انفجار يك ساختمان مسكوني با ثبات بيشتر در كنار نيروهاي آتش نشاني ، تهرانپارس را صحنه تصادف قرار مي …

از صحبت با شهرداري تهران ، آتش سوزي و انفجار ساختمان مسكوني در سرويس مرگبار ايمني به تهرانپارس گفت.

مجله رز در مصاحبه اي ، سيد جلال ملكي گفت: “اين ساعت 10:29 دقيقه 125 صبح در انفجار يك ساختمان مسكوني با ثبات بيشتر در كنار نيروهاي آتش نشاني ، تهرانپارس را صحنه تصادف قرار مي دهد.”

وي گفت: گروه اول آتش نشانان دو دقيقه پس از اعلام حادثه در محل حاضر شدند. وي گفت: “هنگامي كه آتش نشانان در محل حادثه كشف شدند ، وي پرونده ساختمان مسكوني را كه در طبقه سوم بود ، يك طبقه در زير قرار داد.” مركز آن حدود 50 متر در زيرزمين بود كه به دليل سر و صداهاي توليد شده توسط وحدت ، و درهاي ساختمان بالا آمد و باعث آتش سوزي كوچك ، و قاب و شيشه و تجاوز به پنجره هاي ساختمانهاي اطراف شد.

اين كه در دستور كار مجمع عمومي و كار اين دو قرار است مالكي به هموطنانشان كمك كند و آتش را خاموش كند ، آنها آن را در دستور كار قرار دادند.

از صحبت با شهرداري تهران ، خدمات ايمني و آتش نشاني گفت كه طبق گفته شاهدان اين پرونده ، يكي از ساكنان ، مردي 37 ساله ، كه متوجه بوي گاز به زيرزمين شده تا تحقيقات را انجام دهد. “متاسفانه ، با اين انفجار دانش در زندگي يك مرد با چنان خشونت كه در زمان شروع دم خود را از دست داد. سازنده بدن شهروندان فراموش شده آمريكايي وارد شدند.

ملكي افزود: حتي يك جوان 34 ساله كه در داخل يك واحد مسكوني حضور داشت دچار سوختگي جدي ، جراحات شد و پيرمرد 70 ساله اي را كه از طبقه بالاي برخورد با شيشه دچار آسيب ديدگي سطحي شده بود تحويل گرفت. آنها را به بيمارستان منتقل كردند.

علت حادثه ، و گفت: “افراد ماهر در جستجو پس از دريافت نشت اوليه گاز نشان مي دهد كه ايجاد شعله و علت حادثه ، و هيچ جستجو اضافي عمليات جستجو در 11:21 صبح آغاز شد ، و پايان هنوز ادامه دارد. “

پيام آخر

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.