كشف محموله بزرگ مرفين در بزرگراه فتح

شما مي توانيد جديدترين اخبار شهر ورامين را در اين وبلاگ مشاهده كنيد

پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

كشف محموله بزرگ مرفين در بزرگراه فتح

رئيس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ اعلام كرد كه اين مهم در 258 كيلوگرم مورفين موجود در كاميون در مسير فتح وجود دارد. در مصاحبه مجله رز كال عبدالوهاب حسنوند در نتيجه ، وي گفت: “مدتي پس از دريافت گزارش هاي خبري خاص در مردم در مورد قاچاق و ترانزيت كشتي تجاري مرفين تحت …

كشف محموله بزرگ مرفين در بزرگراه فتح https://rosemag.ir/2021/06/21/كشف-محموله-بزرگ-مرفين-در-بزرگراه-فتح/ مجله رز Mon, 21 Jun 2021 10:30:54 0000 مجله حوادث https://rosemag.ir/2021/06/21/كشف-محموله-بزرگ-مرفين-در-بزرگراه-فتح/ رئيس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ اعلام كرد كه اين مهم در 258 كيلوگرم مورفين موجود در كاميون در مسير فتح وجود دارد. در مصاحبه مجله رز كال عبدالوهاب حسنوند در نتيجه ، وي گفت: “مدتي پس از دريافت گزارش هاي خبري خاص در مردم در مورد قاچاق و ترانزيت كشتي تجاري مرفين تحت …

رئيس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ اعلام كرد كه اين مهم در 258 كيلوگرم مورفين موجود در كاميون در مسير فتح وجود دارد.

در مصاحبه مجله رز كال عبدالوهاب حسنوند در نتيجه ، وي گفت: “مدتي پس از دريافت گزارش هاي خبري خاص در مردم در مورد قاچاق و ترانزيت كشتي تجاري مرفين تحت پوشش رهبران ويژه تجارت اعتراف مي كند كه آخرين داروهاي ضد مواد مخدر پيگيري و به آنها اطلاع داده شده است.

وي گفت: “اولين خبر دريافت شد ، تحقيقات پليس و تحقيقات گسترده آغاز شد و بعداً مشخص شد كه يكي از قاچاقچيان باتجربه مواد مخدر مقادير قابل توجهي مرفين را از استانهاي مرزي شرقي كشورمان بدست آورده و كاميون مستعمل را پنهان كرده است.” حركت از يك منطقه و شهرهاي جنوبي تهران.

حسنوند افزود: و در آنجا احضار شد ، دانش خود را در مورد احكام قضايي تجديد كرد و از طرف بهشت ​​شنيده شد تا راننده اتومبيل را توقيف و ضبط كند. برخي از رهبران پس از اين گروه ويژه نخبگان مبارزه با مواد مخدر اذعان مي كنند كه پس از اين مقايسه هاي لازم و مشاهده و امكان نظارت بر مكان هاي تردد وسايل نقليه امكان پذير است.

آخرين بخش اعتراف به مبارزه با مواد مخدر ، با بيان اينكه شخصي كه در اين رابطه دستگير شده است پس از تشكيل پرونده به دادسرا معرفي شد ، وي گفت ، اين محورها را به طور مداوم و هميشه با اطلاعات و چگونگي شكلات ورود پوشانده است كارتون تهران به روش خود بازداشت شد و مقصر بود.

پيام آخر

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.